به نام خدا


کانون ادبی دانشگاه شهید بهشتی


جلسۀ 23


6/اردیبهشت/1397


حاضران در جلسه: بهداد احمدی، زهرا دهقان‌پور، پانته‌آ رجبی‌نژاد، یزدان رضایی، مهدی غلامی، ریحانه فخرایی، پریسا قربانی، فرشته نوری


در ابتدا خانم نوری بحث سازوکار پیشنهادی برای معرفی کتاب در طول نمایشگاه کتاب را مطرح کردند. با بحث و گفت‌وگو در این‌باره نتیجه این شد که از روز هشت اردیبهشت، هرروز به معرفی یک کتاب اختصاص پیدا کند. اعضا کتاب پیشنهادی خود را ارسال خواهند کرد و این معرفی با طرح‌های خانم احمدی در رسانه‌های کانون ارائه خواهند شد.


بعد از این بحث، خانم نوری در مورد روند برگزاری بزرگداشت حسین منزوی گزارشی ارائه دادند. روز گذشته تعدادی از اعضا برای دعوت از دکتر شفیعی کدکنی اقدام کرده بودند که متاسفانه استاد به دلیل کمبود وقت، این دعوت را رد کردند. مهمان جایگزینی که برای این مراسم دعوت شده بود، استاد محمدعلی بهمنی بود که با توجه به شناخت اعضا از ایشان نامناسب شناخته شدند. در نهایت به دلیل عدم وجود شرایط مناسب، این بزرگداشت لغو شد. بعد از بحث و گفت‌وگو تصمیم بر این شد که اقدام مراسم شب شعر که پیش‌تر قرار بر برگزاری آن بود، از سر گرفته شود.


بحث آخر این جلسه به روند پیش رفتن نشریۀ کانون اختصاص داشتند. خانم قربانی فرمودند که در حال حاضر فقط صفحه‌آرایی نشریه باقی مانده است. با توجه به این‌که آقای احمدی این احتمال را مطرح کردند که فرصت انجام صفحه‌آرایی را نداشته باشند، قرار شد که آقای غلامی با یکی از دوستان خود در این خصوص صحبت کنند.